2 Mayıs 2010 Pazar

KEKLİ BAKLAVA


BAKLAVANIN HAMURU:

1 ÇAY BAR. SU

1 ÇAY BAR SÜT

1 ÇAY BAR SIVIYAĞ

1 YUMURTA

1 ÇAY KAŞIĞI KABARTMA TOZU

1 YEMEK KAŞ. SİRKE

ALDIĞI KADAR UN

KEKİN HAMURU:

3 YUMURTA

1 SU BAR. ŞEKER

1 SU BAR. UN

1 PAKAT KABARTMA TOZU

YARIM FİNCAN SU

1 SU BAR. CEVİZ

ŞERBETİ:

1 SU BAR. ŞEKER

1 SU BAR SU

2 DAMLA LİMON SUYU

YAPILIŞI:

30 BEZEYE BÖL.15 -15 AYIR SERVİS TABAĞI BÜYÜKLÜĞÜNDE NİŞASTA İLE AÇ .15 HAMURU ÜST ÜST KOY TEPSİ BÜYÜKLÜĞÜNDE AÇ ARASINA KEKİ DÖK.KALAN 15 HAMURU ÜZERİNE AÇIP KEKİN ÜZERİNE SER.1 MARGARİNİ ERİT YARIM BARDAKTA SIVI YAĞ EKLE YAĞI KIZDIR BAKLAVAYI KES ÜZERİNE DÖK PİŞİR.PİŞİRDİKTEN SONRA FIRINDAN ÇIKAR SOĞUSUN ILIK ŞERBETİ ÜZERİNE DÖK.

AFİYET OLSUN...

13 yorum:

Lezzete dair ne varsa dedi ki...

ilk defa duyuyorum bu tarifi denemek gerek ...
ellerinize sağlık

tatlilar gülcandan dedi ki...

mmm nefis olmus ellerinize saglik

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Çok leziz görünüyor.

Saygılar.

lezzet&marifet dedi ki...

çok nefis olmuş canım ellerine sağlık sevgiler....

Melekperim Su dedi ki...

Yapması biraz zahmetli gibi ama denemek lazım, çoook güzel görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler.

tatesal dedi ki...

Marifetli arkadaşım yine süper şeyler yapmışsın,ellerine sağlık...

Eylem dedi ki...

hem duydugum ama hiç yapmadıgım bir lezzet.ellerine saglık.

GOKKUSAGI dedi ki...

bu tarifi ablam yapmış ve nefis oldugunu soyledi gormeden yapmakda ıstememıstım görüntü harıka hemen denicem elinize sağlık,pofuduk kekinizi yaptım harika oldu.

ebruliyemektarifleri dedi ki...

ellerinize sağlık ilk defa böyle bir tatlı duydum ama tepsi görüntüsü harika

Maricruz dedi ki...

Merhaba! Ne gibi şeyler çok zengin ve güzel, ben, Venezuela'dan büyük bir öpücük beni takip için teşekkür tatlılar seviyorum!

Hola!! Que cosas tan ricas y lindas haces, me encantan los dulces, gracias por seguirme, un beso grande desde Venezuela!

dilek hanımın mutfağı dedi ki...

farklı bir tatlı denemeye değer ellerine sağlık selamlar AEO

elif dedi ki...

ellerine sağlık, çok seviyorum baklavayı ama hiç denemedim şimdiye kadar ,bir ara denicem onuda inşallah

uysalanne dedi ki...

ellerinize sağlık harika olmuş en kısa zamanda deniyeceğim